Reklamacje

Wszystkie ubrania i dodatki kokolu to gwarancja najwyższej jakości. Jeżeli jednak zdarzy się, że będziesz miał zastrzeżenia do zamówionych produktów, zachęcamy do złożenia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dostosujemy się do Twoich potrzeb: wymienimy ubrania, lub zwrócimy pieniądze na podane przez Ciebie konto.

Jeżeli chcesz zareklamować otrzymany produkt:

  • Odeślij go nam przesyłką pocztową wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.*
  • Adres do wysyłki:
    KOKOLU Tomasz Klimowicz
    Jaśminowy Stok 93a
    80-177 Gdańsk
  • Po otrzymaniu Twojej przesyłki rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni.
  • O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię drogą elektroniczną.
  • Pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar trafią do Ciebie w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

* W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci koszty odesłania towaru.