Wszystkie ubrania i dodatki kokolu to gwarancja najwyższej jakości. Jeżeli jednak zdarzy się, że będziesz miał zastrzeżenia do zamówionych produktów, zachęcamy do złożenia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dostosujemy się do Twoich potrzeb: wymienimy ubrania, lub zwrócimy pieniądze na podane przez Ciebie konto.
Jeżeli chcesz zareklamować otrzymany produkt:
- Odeślij go nam przesyłką pocztową wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.*
- Adres do wysyłki:
KOKOLU Tomasz Klimowicz
Jaśminowy Stok 93a
80-177 Gdańsk - Po otrzymaniu Twojej przesyłki rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni.
- O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię drogą elektroniczną.
- Pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar trafią do Ciebie w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
* W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci koszty odesłania towaru.